Назва вакансії – це перше, що побачить пошукач. Зазначте в назві суть і специфіку вашої вакансії (наприклад: Менеджер із продажу металопрокату, Перекладач англійської мови, Senior javascript developer).
Опис вакансії. Чим докладніше ви опишете вашу вакансію, тим менше часу витратите на перегляд резюме невідповідних кандидатів. Не варто використовувати в описі загальні фрази, які не пояснюють специфіку роботи. Розкажіть про основні обов’язки, вимоги до кандидата, а також умови роботи. Ми рекомендуємо додати кілька слів про компанію та сферу її діяльності. У великих містах претендентів часто цікавить місце (район) розташування майбутнього місця роботи.
Рубрика вакансій. Оберіть три основні рубрики, у яких буде розміщено вашу вакансія. Ми рекомендуємо зазначати тільки ті рубрики, які найбільше стосуються специфіки вакансії.
Регіон вакансії. Тут ви повинні зазначити місто, у якому відкрита вакансія. Якщо вакансія передбачає віддалену зайнятість, зазначте, будь ласка, місто, у якому знаходиться головний офіс компанії.
Вид зайнятості. Залежно від специфіки вакансії оберіть відповідний вид зайнятості.
Куди надсилати резюме. Тут ви можете зазначити електронну адресу, на яку будуть приходити надіслані резюме. Отримані відгуки будуть також дублюватися на сайті. У разі проблем із вашою поштою ви зможете переглядати відгуки безпосередньо на сайті. Якщо ви не хочете отримувати резюме на пошту, оберіть «Тільки в розділ відгуки».
Зарплата. Це поле заповнюється в разі потреби.Суму заробітної плати необхідно зазначити без пробілів, крапок, ком, а також без зазначення валюти.