Управління користувачами

Як додати нового користувача в блокнот?

Додавати, видаляти і редагувати дані користувачів блокнота можна на сторінці “Управління користувачами”.

На сторінці Управління користувачами натисніть «Додати користувача»:

Додати користувача 2

У новому вікні заповніть інформацію про співробітника:

Додати користувача

Варто приділити увагу E-mail адресі рекрутера вашої компанії – адреса буде використовуватися користувачем для входу в блокнот і на неї буде надіслано лист з паролем для входу.

При бажанні, Ви можете обмежити права рекрутера на публікацію вакансій, вибравши «публікує після затвердження Вами». Якщо Ви виберете цю опцію, всі вакансії даного співробітника, будуть приходити вам на затвердження. Тільки після Вашого затвердження вакансія з’явиться на сайті.

Доданий користувач відобразиться на сторінці “Управління користувачами“.

На одну електронну адресу на сайті може бути зареєстрований тільки одна обліковий запис користувача. Якщо ви спробуєте додати користувача, який вже зареєстрований на сайті, наш сайт повідомить вам про це.

Вже є

Якщо користувач був раніше зареєстрований від імені іншої компанії або як пошукач, попередній обліковий запис необхідно буде видалити.